سوالات متداول روند ثبت سفارش

  • بله . انجام اینکار مستلزم تماس تلفنی با همکاران ما می باشد.
  • شما بعد از پرداخت هزینه امکان لغو بصورت آنلاین را ندارید.
  • در صورت بروز مشکل به قسمت بازگشت کالا مراجعه کنید و از شرایط آن آگاه شوید.
  • خیر. در حال حاضر امکان پرداخت درب محل امکان پذیر نمی باشد.
  • با ورود به حساب کاربری خود و ورود به صفحه “سفارش ها” و انتخاب گزینه ی “نمایش” سفارش مورد نظر را انتخاب کنید و سپس وارد صفحه محصول شوید و در قسمت “نظرات” نظر خود را درج کنید.
  • بله .بعد از وارد شدن به صفحه تسویه حساب ، شما میتوانید با انتخاب “سفارش به آدرس دیگری حمل شود؟” این سفارش را برای شخص دیگر ارسال کنید.
  • بله، شما می توانید روبان و  پوشال را به صلیقه خود انتخاب کنید. انجام اینکار مستلزم تماس تلفنی با همکاران ما می باشد.
  • وارد پروفایل کاربری خود شوید.
  • محصول مورد نظر خود را جستجو کنید. روی ” افزودن به سبد خرید” کلیک کنید.
  • مراحل پرداخت آن را طی کنید.
  •  بله، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر هست.
  • برای مشاهده روش‌های ارتباط با ما روی تماس با یادمه شاپ کلیک کنید.
  • ناموجودی در انبار
  • خرید همزمان چند کاربر و ناموجود شدن ناگهانی
  • پرداخت ناموفق از طرف بانک
  • عدم سلامت فیزیکی کالا
  • تغییر قیمت ناگهانی

نکته : در صورتی که کالای خریداری شده شما توسط سایت یادمه شاپ لغو و کنسل گردد ، هزینه پرداختی شما به کیف پول در حساب کاربریتان بازگردانده می شود.

در صورت تمایل نبودن انتقال به کیف پول با شماره 09120688495 تماس گرفته تا بعد از دریافت شماره حساب شما طی 48 ساعت ، مبلغ به حساب شما بازگردانده می شود.